
“O formaţiune pro-moscovită a cerut astăzi ca limba rusă să fie declarată a doua limbă de stat şi a militat pentru apropierea de Federaţia Rusă. La manifestaţie a participat şi liderul unei organizaţii radicale de la Moscova. Protestul nu a fost autorizat de primăria Chişinău, dar s-a desfăşurat în mod paşnic, iar poliţia nu a avut motive să intervină.”(ProTV Chişinău)
Iată aşa, în timp ce oamenii, cei cu spirit Românesc se zbat pentru informarea semenilor despre istoria adevarată a Românilor, despre trecutul comun cu Romania, în timp ce se luptă pentru campanii de genul BPR sau Deşteptarea, în timp ce, îl cerem pe Eminescu în faţa Aleii Clasicilor, acolo unde îi este bine meritat locul, în timp ce tinerii pun mână la mână şi fac o coroană de flori cu inscripţia “Cu dragoste şi recunoştinţă, din partea fiilor neamului Românesc” pentru regretaţii Ion şi Doina, rusofonii, venetici îngâmfaţi, scriu în lungime de vreo 20 de metri “Te iubim Rusia!”

Indrăznesc să facă un marş, în zi sfântă de Duminică, începând din Piaţa Marei Adunări Naţionale, acolo unde cândva s`au adunat mii de oameni şi au cântat versuri Româneşti, şi au ridicat pe Arcul de Triumf tricolorul, drapelul tuturor Românilor, trec pe lângă Ştefan cel Mare şi Sfânt, cu zeci de steaguri ale rusiei, cu mesajul că o iubeşte!
Cât de idiot şi lipsit de orice valoare morală trebuie să fii ca să poţi să participi la aşa ceva? Oare au fost platiţi şi spălaţi pe creier ca so facă, oare au mintea curată, oare chiar se simt umiliţi la noi în ţară? Sînt străini aici şi au fost mai favorizaţi ca baştinaşii, întotdeauna, şi încă mai cer acuma chestii de genu “limba rusă- limbă oficiala de stat”. Oriunde ai intra, în orice comunitate virtuală, găseşti slogane de genul Basarabia- Pământ
rusesc(cică “prikol” la adresa campaniei Basarabia Pământ Românesc), sau jigniri la adresa fraţilor noştri de peste Prut, înjurături… INCULTURĂ! Sînt nişte porci, şi mă doare`n cot dacă sînt considerată rasistă, xenofobă, naţionalistă. Unde e zis că e greşit să fii aşa în aşa numita Republica Moldova? Mai recent, tot din partea rusofonilor am auzit o altă variantă: cică dacă nu eşti de partea lor, pro-rusia, eşti FASCIST!
Şi ce păţeşti dacă îndrăzneşti să ridici un tricolor fără stemă? Eşti imediat luat la secţie, cu motivul că porţi steagul unei alte ţări. Că cică există legea că tre să`l porţi lipit de corp. Şi iubiţii mei concetăţeni cum purtau la clounada de Duminică steagul rusiei??
Şi cică dacă ai scris vreun slogan pe un poster cât de mic, nu e voie, se ia drept protest. Şi ce lungime şi mărime a literelor avea posterul rusofonilor plini de iubire faţă de Rasia, însă tot parazitând pe teritoriu Românesc??
Aş începe acuma să strig UNDE E DREPTATEA??!!! Da nu fac asta, aleg o altă modalitate de a-mi exprima nemulţumirea, m-am săturat să-mi plâng de milă, NE-AM săturat să ne plângem de milă. (salutare Andrei ;) )
Dacă mă gândesc acuma aşa, mai din inimă şi mai Româneşte, adică cu ceva bun simţ şi înţelegere, e ciudat şi probabil foarte agitant să fii rusofon într-o altă ţară decât Mati Rassia. Este o continuă paranoie care te urmăreşte, zi şi noapte, ţi se pare că esti defavorizat, că eşti privit urât, că cineva în orice moment te va apuca de păr şi te va arunca dracului peste balcon că eşti un venetic idiot pe care nimeni nu îl vrea!! Hmmm, glumesc :) Oricum am văzut des ochi sălbatici, animalici, de rusofoni care în momentul în care le ziceam să treacă la Română pur şi simplu scoteau foc şi scântei. AAAAAAA câte emoţii. În lumea asta moartă (butonieră cum recent am botezato), în lumea asta rece şi lipsită de orice sentiment, poţi găsi un rusofon care uite mă, te învie cu emoţiile prezente pe mutra lui porcină. Aaaaaah ce drăguţ, tocmai trec fiori prin mine, e tipul de plăcere pe care o are de obicei colega mea de servici când vede un căţeluş frumuşel şi mai nu se topeşte cu tot cu sunetele ciudate pe care le face(aaaa, uuuu, iiiii, mmmmm). Iată aşa mă topesc eu când gust din emoţiile unui rusofon resemnat la viaţa sa patetică. Sărmanul de el, îi duce dorul patriei, ce să-i faci, se cheamă “dor de casă”, heh, ce drăguţ(amuş iar ma topesc).
Ei, până la urmă, trezesc ei puţină milă, (ceea ce urăsc defapt, mila e ceva ce trebuie şters din pachetul de emoţii umane): sînt oameni ai nimănui. Nu sînt nici ruşi adevăraţi, fiindca măsa sau tatsău a venit aici, la cald şi bine, din fundu lui Mati Rassia, lăsând totul acolo, şi schimbând pe comfort, verde, roşu (pune mintea în mişcare şi înţelegi la ce mă refer) , şi probabil că nu-s primiţi cu braţele deschise la Moskova. Nu-s nici de-ai noştri, căci sigur, cum poate un rus să se lase asimilat de populaţia băştinaşă a ţării pe care o parazitează? Rusul e burjui oriunde, chiar şi nebierbărit, cu zdrenţe pe el, şi o sticlă de votkă în mână, şi aşa se simte stăpân la loc străin.
Bun, până la urmă, există o soluţie: un tren cu vagoane de alea pentru mărfuri, încărcarea cu rusofonia chişinăuneană şi cââât mai repede spre Mati Rassia, că probabil că are nevoie şi ea sărmana de patrioţi şi oameni cumsecade, iubitori de ţară, iar cănd vine vorba de patrioţi ruşi, unde în altă parte îi poţi găsi dacă nu la Chişinău?? Stau aici ca într-un coteţ, toţi grămadă şi cu aceeaşi gândire. A da poate ei fac chestia aia cu “Dacă Mohamed nu vine la munte, vine muntele la Mohamed”, în cazu ăsta muntele e Rassia, căreia Duminica asta, pe 4 noiembrie 2007, rusofonia chişinăueană i-a făcut declaraţie de eternă iubire (aaaaaaaaaaaah iar mă topeeeeesc).
Cu multă dragoste şi… topire, un anti-Work&Travel.
Postul tau mi-a adus aminte de unul din afisele BPR din Ploiesti, pe care cineva (nu stiu cine) scrise cu pixul “moarte rusiei!”
Comentariu�Comentarii de lucianv — noiembrie 7, 2007 @ 10:05 pm
hmm, numai ca aici e “iubire rusiei!”
Comentariu�Comentarii de iuliana — noiembrie 8, 2007 @ 5:10 am
[...] 8th, 2007 by lucianv Postul Iulianei Briceag mi-a adus aminte de unul din afişele “Basarabia Pământ Românesc” din Ploieşti, [...]
Pingback de Declaraţie de “dragoste” « Mistuirea unei comedii — noiembrie 8, 2007 @ 9:19 am
[...] nostru e închis, însă datorită Iulianei Briceag am aflat că clounii îşi continuă serviciul manifestând prin centrul [...]
Pingback de Ciorici Pavel - blog de culoare “moldoveneasca” » Blog Archive » Bloggeri, încotro? — noiembrie 8, 2007 @ 10:38 am
chesti asta de demonstratie a lor, e o inscenare. uitakti-va cum stau ei pe marginea marginea drumului si nu calca cu piciorul pe carosabil. Exact ca la un miting inregistrat.
Daca ar fi dorit sa spuna si ei ceva, ar fi incalcat aceasta restrictie. A fost intr-un fel sau altul inteles de dinante, iar toata chestia cu miting nesanctionat este o inscenare.
Asta se numeste “supt din deget” si nu activism.
si in fine nu-i hardcore deloc. E popsa politica!!!
Comentariu�Comentarii de gheorghe — noiembrie 9, 2007 @ 11:32 am
Pe acesti “clouni”, cum sunt numiti, nici nu trebuie de mediatizat… sa-i lasam sa se stinga la fel cum s-au aprins…
Comentariu�Comentarii de SJ — noiembrie 9, 2007 @ 12:17 pm
Si ei isi dau seama la fel de bine ca si noi, ca draga lor maica Rusia nu ii doreste intr-atat de mult precum o doresc ei … e o mostra de spasmofilie din partea unui cadavru ce-ncepe sa se descompuna.
Basarabia, pamant Romanesc!
Comentariu�Comentarii de Insurgiam — noiembrie 10, 2007 @ 2:59 am
#5, gheorhe, sigur, a fost planuit din timp si s`au inteles, foarte atent si discret asupra fiearui pas facut in ziua ceea. plus la asta, si sustinerea sau sa`i zicem “ignoranta” din partea aurotitatilor moldave, totul a fost perfect….
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 10, 2007 @ 11:09 am
#6, SJ, ma tem ca nu se vor stinge niciodata, sau doar atunci cand (cum zice un bun filosof prieten) ii vom arunca peste balcon…
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 10, 2007 @ 11:10 am
#7, si asta e corect, sint un cadavru, mersi de idee :)
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 10, 2007 @ 11:11 am
Vad in poze steagurile Miscarii Euroasitice. Probabil SIS nostru nu stie ca aceasta miscare acum o saptamana a incercat organizarea unui atentat terorist cu bomba in Crimeea.
Comentariu�Comentarii de octavian — noiembrie 11, 2007 @ 8:01 am
#11, octavian, deci simbolul cela e a Miscării respective? Nu al organizaţiei celea extremiste din Rusia, care i-au susţinut şi încurajat spre marş? Ştiu că reprezentanţii ei nu au putut veni până la urmă, le-au fost interzis sau ceva de genu ăsta…
Azi am auzit ceva nou: pe drum, în timp ce făceau marşul respectiv oamenii le strigau: “OCUPANŢILOR!”
au fost tot drumul însoţiţi de astfel de strigăte….
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 11, 2007 @ 8:05 am
“Miscarea Euroasiatica” este o miscare extremista din Rusia si este condusa de Alexandr Dughin.
Astea sunt paginile lor
http://evrazia.org/
http://arcto.ru
Ei nu au venit, dar vad ca steagul negru cu sageti galbene a fost prezent.
Comentariu�Comentarii de Octavian — noiembrie 12, 2007 @ 2:31 am
http://evrazia.info/
Comentariu�Comentarii de Octavian — noiembrie 12, 2007 @ 2:31 am
http://www.rossia3.ru/mer/marsh_kish?PHPSESSID=d08edf229ce6e52d4b075840e0d315cf
Comentariu�Comentarii de Octavian — noiembrie 12, 2007 @ 2:32 am
Daca analizezi mai atent situatia din Moldova,rusii din Moldova sunt pe cale de “disparitie”. Eu nu imi amintesc de nici o demonstratie ruseasca conra sau pentru ceva. Macar si pentru limba rusa ca a doua limba, necatind ca in Chisinau este concentrata o masiva populatie rusa. Aciunea de pe 4 noiembrie este prima de acest gen de care am auzit. Si din aceasta cauza mi se pare supta din deget, a fost un ges t de disperare, fie sa atraga atentia celor din rusia fie celor din Moldova. Dar dupa cum se pare ca rusia nu are nevoie de rusii de peste hotare, pe care ii vede numai ca masa de manevra politica sau de ca pretext de amestec in afacerile altor state, acestia din urma probabil incep sa inteleaga asta, si incep sa faca ceva pe cont propriu, independent de rusia.
Acum intrebarea daca e bine sau rau, as spune ca e incorecta, cred ca e normal asa sa fie. numai din dialog poate sa apara ceva interesant si original, si de durabila.
Comentariu�Comentarii de gheorghe — noiembrie 14, 2007 @ 7:06 am
#8 -> la asta m-am si referit e prea frumos organizat, parca ar fi in timpurile URSS, aceasta poate sa tina mearga si in rusia de acum, dar nu in Moldova. Naste impresia de fals, si teatru, circ, inscenare, cu o repetie generala mai inainte etc. ceea ce nu ar fi trebui sa fie.
Plus la asta acolo au fost tineri, si e strasnic sa-i vezi tinuti in limite, intr-o lume care se vrea fara limite.
Comentariu�Comentarii de gheorghe — noiembrie 14, 2007 @ 7:11 am
gheorhe, pai cum nu, da de 9 mai ce mare festivitate fac acolo la monumentul cela! da de revolutia din octombrie?? depunere de flori la monumentul lui lenin de propriul presedinte, si insotit de tot felu de fanatzi. dar monumentele lui stalin puse prin orashele si sate, unde lumea la fel depunde flori cu ocazia sarbatorilor comuniste sau rusesti.
rusii exista si inca se simt prea tare la noi in capitala, respectiv tara. si se impun din ce in ce mai tare in toate domeniile vietii: cultural, din care in special religios(subordonarea patriarhiei rusiei, limba rusa la slujbe, propaganda in timpul electoral..), in scoli, in politic, economic(deja exemplele is bine cunoscute si observabile).
Gresesti total cand zici ca is pe cale de disparitie, nu te relaxa, nimeni nu ar trebui sa se relaxeze nici o clipa, fiindca lupta continua, procesul de deznationalizare nu se diferentiaza mult cu acel de dupa al doilea razboi mondial(cum imi zicea astazi un bun prieten). din cauza asta trebuie sa fim pe pozitii, tre sa constientizam anumite lucruri, sa vedem corect ce se intimpla in jur shi sa nu ne preocupe altceva decat interesul national, fiindca acuma e momentul decisiv, in anii ce urmeaza.
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 14, 2007 @ 11:55 am
Referitor la sarbatori: fiecare e liber sa puna flori unde vrea si cind vrea. Ar fi o prostie sa interzici depuneri de flori, astfel ne am intoarce intr-o alta epoca comunista sau totalitara, s-ar incepe o alta vinatoare de vrajitoare. Atita timp cit aceasta nu exclude dreptul altor oameni de a face acelasi lucru, e Ok.
Referitor la rusii din capitala: eu prefer ca ei sa fie implicati in toate domeniile, astfel vor fi mai multe lucruri in comun, si mai putine posibilitati de conflicte. Ei ar fi integrati. Chestia cu Biserica si limba rusa in slujbe: biserica e separata de stat, exista libertatea de credinta, si exista si slujbe in romana. Ca nu sunt de acord cu biserica Md subordonata rusiei, exista biserica md subordonata romaniei, deci e ok, alegi ce-ti place. Eu oricum nu merg pe la biserica, daca imi amintesct bine, am auzit odata ca in biserica se facea propaganda pentru un partid si pentru alegeri, nu mi-a placut de loc si deci nu ma duc, mai ales la biserica subordonata rusiei. Dar iarasi nu pot cere de la nimeni sa faca ca mine. Si nimeni nu e in drept sa o faca.
Nu sunt de acord cu “procesul de deznationalizare nu se diferentiaza mult cu acel de dupa al doilea razboi mondial”, nu exista o natiune inghetata in timp, ea se dezvolta permanent. traim in epoca globalizarii, si toti suntem un pic americani;) nu-i asa ? ne schimbam in permanenta, evoluam.
Momentul decisiv a fost in 91, oricum vom fi impreuna cu Romania in Romania, oricum suntem romani din Moldova care vorbesc Romana, cit n-ar zice cineva (stim cine) altceva, dar nu poti cere de la toti sa fie romani deodata.
In loc de lupta eu as folosi termenul de “discutii”. Dar discutii apar numai intre partile cointeresate (integrate unele in altelea). (si aici ma gindesc la exemplul belgiei care acum se afla in criza parlamentara, care risca sa imparta tara in doua, in conditiile in care belgia are 180 ani de existenta si un rege unic;, dar diferentele dintre valoni si flamanzi sunt mai mari decit punctele comune: punctul de discordie la ei e limba, cu toate ca ei au doua limbi oficiale).
cind am spus ca rusii sunt invizibili m-am referit la faptul ca ei nu pozitii viziuni diferite de ale romanilor moldoveni. Ei nu sunt o clasa mai privilegiata, nu au mai multe drepturi, etc. Ei sunt ca noi, doar ca vorbesc o alta limab si sunt de alta etnie. Si acum de care interes national vorbesti?
oricum, e noapte deja,
si acum sunt probleme mai urgente
vezi aici: http://community.livejournal.com/gp_russia/97293.html#cutid1
fac putina promovare pentru marea azov. Natura nu recunoaste frontierele oricum!!!
b3,
g
Comentariu�Comentarii de gheorghe — noiembrie 14, 2007 @ 2:38 pm
ok, unicul lucru cu care sint de acord este “nu poti cere de la toti sa fie romani deodata.”
iar cat despre “clasa” privelegiata, un astfel de mars demonstreaza cine e mai favorizat, sau cel putin sustinut de stat.
iar interesul national este unul Romanesc.
:)
hai ca mai vorbim si live poate candva, dupa 1 DECEMBRIE ;) (simt ca va fi nevoia)
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 14, 2007 @ 9:03 pm
“Bun, până la urmă, există o soluţie: un tren cu vagoane de alea pentru mărfuri, încărcarea cu rusofonia chişinăuneană şi cââât mai repede spre Mati Rassia”
am parcurs materialul tau si am ajuns la aceasta afirmatie care mi se pare uşor tîmpită şi denotă faptul că deşi există o puternică ură faţă de toţi ruşii, nu există un sistem de referinţă corect. Aştept o abordare mai adaptată la condiţiile de azi şi nu tot felul de trenuri marfare cu deportări şi alte tîmpenii. Asa cum rusii au incercat o rezolvare rapida a problemelor lor ( rezistenta pro-română ) deportînd, asa si noi, din cauza ca suntem prea impotenti si ORBI am recurge la aceleasi solutii. De ce nu se face distinctia intre a “rezolva o problema” si a “amana rezolvarea unei probleme”.
Nu faceti nici o pula refulîndu-va ca ratatii pe bloguri si in ziare de liceu. De ce nu organizaţi un debate cu cei care au protestat? De ce vă comportaţi ca nişte primitivi?
Comentariu�Comentarii de octavian — noiembrie 16, 2007 @ 12:02 am
octavian, respira adanc.
textul respectiv, scris intr`un mod diferit- este diferit, e plin de ironie, sarcasm, glume, vezi si singur.
ratati nu sintem (cei la care te`ai referit, ca inca nu stiu..) pentru ca scriem pe bloguri, defapt multi au aflat de marsul respectiv doar datorita anuntului pe blog. blogul e o cale foarte buna de a face cunoscute anumite chestii; ziarele de liceu cu atat mai mult sint necesare! tinerii in alta parte nu au unde sa se exprime liber(in societatea noastra)
iar cat despre primitivitate, as vrea sa fie asa, sa fie violentza si ura extrema din partea bastinasilor pentru venetici, dar NU e!
sintem foarte calmi, prea calmi, exagerat de calmi si nemiscati.
nu iti ieshi din fire, ca nimeni nimic nu a facut inca. lumea e pasiva!
P.S textul respectiv, cu verde, luat intre ghilimele, il gasesti in original pe alt blog(faci click la niste pronume subliniate prin text), NU la mine. desi nu neg ca gandesc in mare parte la fel ca autorul lui.
si acuma: ce ai facut tu, fatza de NOI(oricine ar fi acest NOI)intr`un mod mult mai corect si util?
nu ti se pare ca critica respectiva nu e la locul ei, ca ar trebui sa ne sustinem in anumite chestii (chiar daca crapi de dorinta sa arunci in fata niste negatii)?
in primul rand NU se face nimic concret la noi, fiindca se omoara omaenii cu acelasi interes intre ei, fiindca lumea vine cu idei care mai de care, se incep a certa: ca una e stupida, ca alta e primitiva, ca alta e prea josnica, si pana la urma nimic nu se face.
eu, as sustine orice, si repet ORICE metoda de actiune, pentru un singur scop final, pro-Romanesc.
cred ca nu ar mai trebui sa repeti asa comentarii. poti pur si simplu veni cu o idee :)
sa ne ajutam reciproc, ca sintem toti fiii neamului Romanesc.
Comentariu�Comentarii de iuliana — noiembrie 16, 2007 @ 4:08 am
io maio, asta nu eu am scris…E un alt Octavian.
Comentariu�Comentarii de atreiacale — noiembrie 16, 2007 @ 4:25 am
am vazut dupa mail. la inceput credeam ca tu :)
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 16, 2007 @ 6:28 am
Cind am spus ca e mai bine ca rusii din Moldova sa demonstreze pasnic, ma gindesc ca o sa putem evita excese de genul acesta: http://politportal.ru/news/detail.php?ID=1877
Ori acum in Ucraina se vor incepe reactii in lant de la fel de fel de organizatii mai nationaliste sau mai putin nationaliste. Spre deosebire de alti nationalisti din CSI, ucrainenii au arme inca ascunse din cel de al IIRM, si inca se mai antreneaza cum sa le foloseasca+Plus foamea din Ucraina+ alegerile din rusia+pretentiile ucrainenilor fata de rusia.
Orucum asta la noi inca nu este, si nici nu vreau sa fie.
g
Comentariu�Comentarii de gheorghe — noiembrie 17, 2007 @ 10:10 pm
Iuliana, nu fac analize si deductii. E destul cred doar ca sa-ti transmit toata sustinerea mea si a mai multor prieteni de-ai mei. Esti bravo ca esti activista, nu esti singura, iar vizavi de ce s-a scris mai sus nu voi spune nimik, de fapt ce as putea spune? nu cred ca voi insira pe toate blogurile identitatea mea de Roman., iar cei care incearca sa “inmoaie” imaginea demosntratiei ocupantilor nu le poti baga creeru’ apasand cat de tare pe taste. Vom lupta, prin asta vom ramine. Posibil ne vom intalni undeva cot la cot. Dumnezeu sa te aiba in paza!
Comentariu�Comentarii de @ntimanele — noiembrie 19, 2007 @ 10:54 am
vitalie, nu sint activista, sint o blogeritza ratata(am citato pe asta:) ).
mersi pentru sustinere ta si a prietenilor tai. nu ma sustineti pe mine sa stiti, sustineti o cauza!
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 19, 2007 @ 12:14 pm
bine. cum vrei. blogeritza care organizeaza cea mai vie actiune la monumentul martirilor nostri. Suntem constienti de ceea ce sustinem, voiam doar sa stii ca mai sunt si multi altii care doar ca nu-si plang de mila, ci lupta, mocnesc, asteapta, privesc in zari, mai ofteaza o data, iar revin si iar lupta. Iar daca te-am calificat drept “activista” , am facut-o in sensul activismului pur, normal. de fapt, avea alura unui compliment :)
Comentariu�Comentarii de @ntimanele — noiembrie 19, 2007 @ 12:23 pm
vezi ca ne vede Andrei ;) baga de seama ce zici
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 19, 2007 @ 12:29 pm
pff, hai mah ca nu era vba decat de un biet compliment, nici macar nu ne cunoastem ;))
Comentariu�Comentarii de @ntimanele — noiembrie 19, 2007 @ 12:34 pm
n`ai inteles cine`i andrei…
Comentariu�Comentarii de iuliana briceag — noiembrie 19, 2007 @ 12:45 pm
Nici nu stiam ca esti asa pornita impotriva rusoilor… eu nu pot privi asa noutati, ma sufoc.
Comentariu�Comentarii de next door colleague — noiembrie 23, 2007 @ 11:40 am
Eu nu intseleg, ce nu va place totsi au dreptul sa-si exprima propria opinie.
Eu sunt de acord cu manifestantii shi vreu ca moldova sa devina parte a RUSIEI.
Comentariu�Comentarii de exinul — noiembrie 23, 2007 @ 10:46 pm
Uhhh … ahhh ma topesc !
Comentariu�Comentarii de nadia — decembrie 22, 2007 @ 1:45 pm
lui exinul :
Mai citeste o data articolul , iar daca tot nu intelegi citeste prima mea propozitie.
Comentariu�Comentarii de nadia — decembrie 22, 2007 @ 1:49 pm
[...] cât şi pătura muncitoare, şi anume cei cu spirit Românesc, erau puşi pe revoltă încă din clounada din Noiembrie, şi faza cu 1 Decembrie. Bine, totul s-a adunat picătură cu picătură defapt. Până la urmă [...]
Pingback de Protest violent la Chişinău « strangerinm’s Weblog — decembrie 24, 2007 @ 2:48 pm
[...] în capitala moldavă nu e uşor deloc, eşti cenzurat, indus în eroare, presat, ameninţat, defavorizat, respins chiar, iar dacă te mai şi auto-numeşti Român şi îndrăzneşti să vorbeşti în [...]
Pingback de Incidente cu poliţia chişinăueană « strangerinm’s Weblog — ianuarie 19, 2008 @ 7:02 am
Asta inseamna ca se simt amenintati.
Comentariu�Comentarii de Klara — februarie 28, 2008 @ 4:21 am
[...] cât şi pătura muncitoare, şi anume cei cu spirit Românesc, erau puşi pe revoltă încă din clounada din Noiembrie, şi faza cu 1 Decembrie. Bine, totul s-a adunat picătură cu picătură defapt. Până la urmă [...]
Pingback de Deşteaptă-te Române! » Protest violent în Chişinău — aprilie 15, 2008 @ 7:31 am